Des de l’Associació d’Ensenyants d’Economia i Empresa (eee) us presentem unes consideracions i propostes pel que fa a l’àrea de Formació i orientació laboral (FOL), els nous currículums d’FP a aplicar als centres educatius el curs vinent 2020-2021 i el manteniment de les hores del mòdul professional (MP) de FOL. Tals consideracions parteixen de l’experiència
Des de CEAPES (Confederación Estatal de Asociaciones de Profesorado de Economía en Secundaria) han iniciat una petició a Change.org. Podeu signar aquesta petició fent clic a aquest enllaç: Petición · Economía para los estudiantes del siglo XXI · Change.org Text de la petició (en castellà): En la sociedad del siglo XXI es necesaria una cultura
La Confederación Estatal de Profesorado de Economía en Secundaria (CEAPES) ha fet la següent nota de premsa: NOTA DE PRENSA. CEAPES SE REÚNE CON LOS GRUPOS POLÍTICOS EN EL CONGRESO DE LOS DIPUTADOS PARA REIVINDICAR MEJORAS EN EL PROFESORADO La Confederación Estatal de Profesorado de Economía en Secundaria (CEAPES) que agrupa a los docentes de
Als inicis del segle XXI som conscients de la importància de l’Economia. Sigui per una qüestió o per una altra, la interdependència que marca les nostres vides fa necessari tenir unes nocions bàsiques d’economia. Deixo al lector o lectora que imagini totes aquelles qüestions econòmiques que afecten la seva vida diària. L’animo que pensi en
A la pàgina http://ensenyament.gencat.cat/web/.content/home/arees-actuacio/professors/oposicions/ingres-acces-cossos-docents/2019/exemple-suposits-practics/cos-professors-eso/economia.pdf hi ha un exemple per a la prova pràctica de les oposicions.